Teknologi - Precis Digital

INNOVATION


Vi investerer massivt i egen udvikling af teknologiske løsninger for at definere fremtidens markedsføring. Her kan du læse om vores tools og ansattes patenter inden for området.

BUDOPTIMERING

Gennem statistisk modellering af historisk data, kan vi til enhver tid evaluere markedsføringskanalers performance og tage alle relevante dimensioner med i overvejelserne f.eks. geografi, tid og enhed osv.) Dette resulterer i bedst mulig optimering af markedsføringsporteføljen, hvor den sande, forventede værdi af hver eneste betalte interaktion er udregnet, før den finder sted.

VÆRKTØJER TIL ANALYSE

Vi har internt i Precis udviklet en række analyseværktøjer rettet mod optimering af markedsføring online. Værktøjerne er udviklet til at hjælpe med at løse en række komplekse problemer, som mange annoncører oplever – Research Online Purchase Offline (ROPO), marketing mix media modeling, cross-device analyser og Customer Lifetime Value (CLV).

 

DATADREVET ATTRIBUERING

Også når det kommer til datadrevet attribuering har vi udviklet et proprietært værktøj. Algoritmerne dette værktøj bygger på er baseret i spilteori og udregner den teoretiske attribuering for hver markedsføringskanal uanset hvilket værktøj, der ellers benyttes til måling.

KEYWORD MINING

Ved hjælp af egenudviklet, innovativ teknologi er vi i stand til at udføre dybdegående analyser af søgetermer relateret til vores kunders markedsføring, for kontinuerligt at kunne forbedre målretning og budgivning, samt tilføje nye, værdifulde søgeord til kampagnerne.

PATENTER

To af vores Partnere ejer internationale patenter relateret til digital markedsføring. Læs mere her:

SYSTEMS AND METHODS FOR ASSOCIATING DATA WITH ADVERTISEMENTS: Solution to determine user interests based on interaction data on social media platforms.

GATHERING AND ORGANIZING CONTENT DISTRIBUTED VIA SOCIAL MEDIA: System for collection and structuring of content data on social media platforms for increased relevance in advertising.

TEST AF ANNONCER

Udover grundlæggende A/B tests, anvender vi algoritmer, der sideløbende evaluerer og optimerer på testgrupper. Dette gør det, udover muligheden for at teste annoncer mod hinanden, muligt at give den bedst performende annonce størst synlighed i en given testperiode.

 

SAMARBEJD MED DE BEDSTE

Vores team bestående af projektledere, marketingfolk, statistikere og udviklere udgør en unik konstellation med den nødvendige ekspertise til at eksekvere ægte datadrevet markedsføring.


DON'T BE A STRANGER

Tak skal du have!

Vi kontakter dig snart!

Meddelelse blev ikke leveret

Der var et problem med at sende din meddelelse. Prøv venligst igen senere!